"...cum percepţiile umane conştiente sunt limitate, adică receptăm energiile a căror frecvenţă se găseşte între nişte praguri, restul de energii cuprinse în semnal sunt receptate şi decodificate la nivel subliminal, apoi se "cazează" în subconştient. Şi ne influenţează de acolo, fără să ne dăm seama."
Liege.BlueIris


TOATA LUMEA-I FERMECATA

parintele Arsenie Papacioc

vineri, 10 ianuarie 2014

REFLEXII ÎN OGLINDĂ

Poză în geamul de la fereastră. Se reflectă exteriorul dar se vede şi interiorul.

Iniţiativa lui SoriN

11 comentarii:

  1. Si-ntre exterior si interior...un pod! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad si mana care "fura" imaginile! :) Obiectivul, curios, vrea sa surprinda tot. :)
    Foarte fain! Reflexia mi-o imaginez ca si cum ar fi ceea ce... nu se vede in interior, dar ar putea exista! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inspirata alegere!Faina reflexie!
    O zi cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Dragă Faustinus....
    Îmi pare rău, nu pot download-a pozele acelea ale tale. Am încercat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici o problema, am vrut doar sa le vezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. De parca persoana din poza ar avea o calatorie astrala cu sufletul in timp ce corpul lui sta pe canapea in relaxare totala. Eu nu cred in asa ceva... aiurea, transcendenta e aidoma viselor, nimic mai mult, experienta e doar un produs al creierului si ea ramina doar in creier si nici un suflet nu se desprinde de corp si o ia razna cum unii de New Age ar incerca sa ne lamureasca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu tot aşa cred dragă syfy. Chestie de credinţă.

      Ștergere
  7. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Daca nu te temi ca ceea ce ai aflat te va lucra la subliminal, spune-acum: